درد عشقـــــــــــ


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

مثلــــــــ شقایق زندگی کن کوتاه امــــــــا زیبـــــــا!

 

مثلـــــــــ پرستو کوچ کن فصلی امـا هدفمند!

 

مثلـــــــ پروانه بمیر دردناکــــــــــ اما عشقـــــــــــ!

 



نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت0:50---9 تير 1391
به قول بهترين خواننده ى محبوبم و نفسم يعنى داريوش عزيز كه ميگه :

دلم مثل دلت خون شقايق / چشام درياى بارونه شقايق / مثل مردن ميمونه دل بريدن / ولى دل بستن آسونه شقايق / شقايق درد من يكى دوتا نيست / آخه درد من از بيگانه ها نيست / كسى خشكيده خون من رو دستاش / كه حتى يك نفس از من جدا نيست / شقايق واى شقايق گل هميشه عاشق / شقايق اينجا من خيلى غريبم / آخه اينجا كسى عاشق نميشه / عزاى عشق ، غصه ش از جنس كوهه / دل ويروون من از جنس شيشه / شقايق آخرين عاشق تو بودى / تو مردى و پس از تو عاشقى مرد / تو رو آخر سراب و عشق و حسرت ته گلخونه هاى بى كسى برد / شقايق واى شقايق گل هميشه عاشق . . . .

( سلام آبجى شقايق گفتى سر بزنم منم شعر زيباى داريوش عزيز رو به افتخار نامت كامنت گذاشتم . بازم بيا آبجى شقايق خوشحال ميشم )
پاسخ:مرسی داداشی خیلی خوشحالم کردی از بابت شعر زیباتم ممنونم بازم به ابجیت سر بزن


انجلینابیبر
ساعت19:31---29 خرداد 1391
عالی عالی عالی بووووود

Nahal
ساعت9:17---18 خرداد 1391
عزیزم اگر دوست داشتی بگو تبادل لینک کنیم

میثم
ساعت15:18---12 خرداد 1391
امروز چرا نیومدی نت؟ بیا یه سری هم به ما بزن...

arezoo
ساعت10:47---11 خرداد 1391
من پشت ثانیه های محال

به دنبال آرزوهایم می گردم ...

یا شاید رویاهایم ...

ولی می گردم ...!


میثم
ساعت18:08---10 خرداد 1391
شقایق تو خیلی دیر به دیر میای.منم دق مرگ میشم.گاهی وقتا بدجور دلم واسه نظراتت تنگ میشه بخدا...
پاسخ:میشه مشخصاتت بگی اخه پروفایل نداری
پاسخ:میثم الهی


مهدی
ساعت18:17---9 خرداد 1391
مرسی از حضور گرمت بازم بهم سربزن

shaghayegh
ساعت19:07---5 خرداد 1391
سلام هم اسم معلومه دل پری داریا

goognus
ساعت0:14---5 خرداد 1391
سلام
مثل پروانه بمیر دردناک اما عشق!
به جای عشق کلمه عاشق بهتر نیست؟
من شمارو با نام تنهای عاشق لینکیدم!
اگه خواستید منو با نام آوای ققنوس بلینکین!!!
وبت جالبه،مخصوصا موقعی که آدم دلش میگیره،با آهنگش گریش میگیره ...


parsa
ساعت22:23---29 ارديبهشت 1391
عسیسم اونقدر که باید کار عملی میبردم وقت نکردم بیام ببخشید
بعد امتحان همیشه بهت سر میزنم
بوس بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:55 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com